مشخصات نرم افزار جامع طب کار آفاق

مشخصات نرم افزار جامع طب کار آفاق

تاریخ مقاله: 1396/02/06

نرم افزار جامع طب کار آفاق در سه ورژن طراحی گردیده است.

نرم افزار تخصصی طب کار آفاق

مشخصات فنی نرم افزار جامع طب کار آفاق: 
                              
دانلود کاتالوگ نرم افزار طب کار آفاق
  1. نصب در سیستم عامل ویندوز win xp , win7 , win8 , server2003 , server 2008 , server 2012 ورژنهای 32 و 64 بیتی
  2. پایگــاه داده  SQL Server   2005 ,    2008,   2008R2
  3. قابلیت کار تحت شبکه هایLan ،Wan وInternet
  4. دارای سیستم ثبت هوشمند خطرات بالقوه شغلی (HAZARD) فیزیک– شیمیایی– بیولوژیک و...
  5. دارای بانک اطلاعاتی در زمینه آزمایشات پاراکیلینیک
  6. دارای سیستم هوشمند ثبت انواع بیماریها
  7. دارای سیستم هوشمند بیماریهای شغلی بر اساس استانداردهای وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی
  8.  پیوست کردن بسیار گسترده ازقبیل عکس پرسنلی، نوار قلب ،CT Scan ،CXR ، ادیومتری ، اسپیرومتری ، آرم کارخانه و ...
  9. ماژول اتصال انواع دستگاههای ادیومتری ، اسپیرومتری استاندارد به نرم افزار
  10.  اتصال به دستگاه امضای دیجیتالی، کارتهای هوشمند سلامت ، اسکن اثر انگشت
  11. امکان اتصال به دستگاههای GSM MODEM و پورتال های پیامک برای ارسالSMS و اطلاع رسانی هوشمند
  12.  امکان اتصال به گیتهای اطلاع رسانی
  13.  امکان اتصال به سیستم کارگزینی (HR) و ERP
  14.  امکان اتصال به سیستم تلفن گویا
  15.  قابلیت بروز رسانی از طریق وب
  16. قابلیت اطلاع رسانی نتایج معاینات به پرسنل از طریق  E-mail کردن اطلاعات
  17. قابلیت اتصال به نرم افزار گزارش گیر از راه دور (این نرم افزار این امکان را به مدیران محترم می دهد که بتوانند نتایج معاینات را در هر محلی که قرار دارند از طریق اینترنت مشاهده نمایند و گزارشات مورد نیاز خود را مشاهده نمایند)
  18. امکان استفاده از منوهای آبشاری در قسمتهای مختلف و دسترسی سریع به پارامتراهای سیستم
  19.  امکان ثبت مراجعات روزانه
  20.  امکان تعریف انواع کاربران از قبیل مدیر ، پزشک معاینه کننده ، پزشک طب کار ، مسوول فنی ، ادیولوژیست ، اپتومتریست ، اپراتور و ...
  21.  امکان مشخص کردن اطلاعات کامل کاربران از قبیل نام ، نام خانوادگی ، تاریخ بازآموزی ، تاریخ انقضای دوره ، آدرس ایمیل ، عکس ، نمونه امضاء و ...
  22. امکان ذخیره سازی اطلاعات پرسنلی برای سالهای متوالی و نامحدود
  23.  قابلیت پیگیری سلامت پرسنل در بین معاینات ادواری بوسیله کارت تندرستی
  24. دارایReport Manager بسیار توانا و پیچیده بصورتی که امکان آنالیز تمامی داده های ورودی وجود دارد
  25. قابلیت ارائه شناسنامه جمعی کاملا پارامتریک و بسته به نیاز کاربر
  26. قابلیت تفسیر هوشمند منحنی های ادیومتری و اسپیرومتری
  27. قابلیت ذخیره سازی بر روی انواع حافظه مجازی از قبیلCD , Flash , Hdd
  28. کاملاUser Friendly و حداقل نیاز به تایپ
  29. پشتیبانی 24 ساعته از طریق سایت
  30. امکان ویزارد مختلف برای مدیر ، پزشک ، مهندس بهداشت حرفه ای ، اپراتور و ... و توانایی متنوع دیگر




توضیحات کلی:


نرم افزار طب صنعتی به دو صورت تک کـاربره و تحت شبـکه تهیـه شده است.
در این نرم افزار سعی بر آن شده که تمام قسمتها بصورت داینامیک باشد و از طریق کاربران نرم افزار آیتمهای مورد نیاز قابل تعریف باشد و همچنین پارامترهای مورد نیاز خود را به برنامه اضافه نماید و نیاز به تغییرات در نرم افزار توسط شرکت آفاق نباشد و از این لحاظ ایجاد گزارشاتی که کارخانه ، شرکت و یا شبکه بهداشت در آینده به آنها نیاز پیدا می کنند به راحتی در این برنامه قابل پیاده سازی و اجراست ضمن اینکه سعی شده توجه پزشک را در معاینه به بیماریهای خاص که مورد نظر کارخانه یا شبکه بهداشت است جلب نماید ، تا هیچ نکته ای از چشم پزشک دور نماند و تمام بیماریها مد نظر پزشک قرار گیرد.
در این برنامه سعی شده تا حد امکان از خطاهای کاربری در ورود اطلاعات جلوگیری گردد و سهولت در ورود اطلاعات از محاسن دیگر این سیستم می باشد.
ورود اطلاعات در قسمتهای مختلف برنامه بسیار ساده می باشد. تمام اطلاعات مورد نیاز پرونده ابتدا بصورت پارامترهای طبقه بندی شده در اطلاعات پایه وارد می شوند و سپس در قسمتهای ورود اطلاعات با علامت زدن گزینه هایی که قبلا مشخص گردیده ، اطلاعات وارد می شوند و چون اطلاعات بصورت پارامتر های قابل علامت زدن هستند ، امکان گرفتن گزارشات آماری با دقت بالا امکان پذیر شده است. در نرم افزار برای سهولت در تایپ ، استفاده از کامل کننده خودکار متن و همچنین کلمات و جملات پر استفاده پیش بینی شده است بنابراین پزشکان و کارشناسانی که سرعت تایپ مناسبی ندارند به راحتی میتوانند با تایپ سر حرف کلمات در قسمتهایی که مربوط به توضیحات می باشد جملات یا کلمات مورد نظر خود را انتخاب نمایند.
امکان سطح بندی دسترسی به برنامه برای کاربران ، بدین معنی که هر کاربر فقط قادر به مشاهده و ورود به قسمتهایی است که مجوز آن را دارد. و هر کاربر بنا به سلیقه خود محیط برنامه خود را تغییر میدهد.

بخشهای نرم افزار


الف) بخش اطلاعات پایه:
  • بهداشت حرفه ای
  •  امکان تعریف کارگاهها و قسمتها و مسوولین آنها
  • معرفی عوامل زیان آور
  • معرفی مشاغل
  • راههای مواجهه با عوامل زیان آور
  • راههای ورود عوامل زیان آور به بدن
  • تعریف پیمانکاران
  • آزمایشات
  • تعریف انواع بیماریها و علائم و تشخیصهای پزشک بصورت گروهی و طبقه بندی شده
  • معرفی آزمایشات مختلف
فرمها
  • فرمهای آموزش
  • سوالات روانپزشکی
پذیرش
  • سوالات پذیرش
  • عوامل زیان آور
  • نوع معاینات
  • نوع بیمه
کاربران

1) امکان تعریف کارگاه و قسمتهای مختلف:
قسمتهای مختلف کارخانه ، کارگاهها و ... همراه با مسوولین آنها در برنامه تعریف میگردند و در قسمت پذیرش ، کارگاه هر فرد از این قسمت مشخص می شود.
2) معرفی عوامل زیان آور :
کارشناسـان بهداشت حـرفه ای بنا به عوامل موجود در کارخانه می توانند به تفکیک ، عوامل را وارد و گروه بندی نمایند. مثلا گروه عوامل فیزیکی را تعریف و بعد عوامل سر و صدا ، ارتعاش و ... را در آن وارد نمایند. لازم به ذکر است که اکثر عوامل فیزیکی– شیمیایی– بیولوژیکی- ارگونومی و مکانیکی در نرم افزار موجود می باشد.
3) تعریف مشاغل و بانک شغلی :
کارشناسان بهداشت حرفه ای در این قسمت مشاغل موجود در کارخانه را برای نرم افزار تعریف می نمایند .

4) پیمانکاران :
برای تعریف پیمانکاران طرف قرارداد که پرسنل آنها در داخل کارخانه مشغول بکار هستند.
5) نشانه و تشخیص:
تعریف بیماریهای مختلف و مشخص نمودن نوع آنها از لحاظ نشانه– تشخیص– یافته برای ارگانهای مختلف بدن با دسته بندی و اختصاص یافتن کدICD10 به آن بیماری .
6) معرفی آزمایشات :
در این قسمت امکان تعریف آزمایشات آزمایشگاهی و غیر آزمایشگاهی وجود دارد. امکان تعریف گروههای آزمایشگاهی مانند بیوشیمی– هماتالوژی–U/A و ... وجود دارد و همچنین آزمایشات غیر آزمایشگاهی مانند تصویر برداری– نوار قلب و ...
برای هر آزمایش نام آزمایش ، گروه ، جوابدهی اتوماتیک (با انتخاب این گزینه در قسمت ورود اطلاعات جواب نرمال و غیر نرمال توسط برنامه مشخص میگردد) ، حد بالا ، حد پایین ، محدوده مجاز پایین ، محدوده مجاز بالا و مقدار پیش فرض وارد میشود. که در جوابدهی آزمایشات مورد استفاده قرار می گیرند.
7) گزینه های فرم آموزش :
در این برنامه پزشک می تواند هنگام معاینه یک سری از مطالب را به معاینه شونده آموزش دهد و وی را از بیماریها و مشکلاتی که دارد آگاه سازد. بنابراین در این قسمت گزینه هایی که قرار است به افراد آموزش داده شود مشخص می شوند. در قسمت ورود اطلاعات ، فرمهای آموزشی بصورت اتوماتیک با توجه به این اطلاعات طراحی می گردد.
گزینه هایی مثل فرم آموزش ادیومتری– اسپیرومتری– نوار قلب– عکس قفسه سینه– آزمایش خون و ادرار– وزن– فشار و بینایی سنجی در نرم افزار تعریف شده است.
8) سوالات روانپزشکی :
سوالات مربوط به قسمت روانپزشکی صنعتی در این قسمت وارد می شود و روانپزشک در قسمت ورود اطلاعات فقط جواب سوالات طرح شده را وارد می نماید بنابراین امکان تعریف مجموعه سوالات مختلف برای گزارشات مختلفی مانند اضطراب شغلی ، استرس شغلی و ... وجود دارد.
9) سوالات پذیرش :
در این قسمت سوالاتی که در فرم وزارتخانه قسمت پذیرش عمدتا از افراد پرسیده می شود وجود دارد ولی بنا به نیاز می توانید سوالات دیگری را نیز به این سوالات اضافه نمایید .
در این قسمت بنا به نیاز می توانید درجه اهمیت سوال را تعیین نمایید.
10) نوع معاینات :
در این قسمت می توان انواع معاینات را تعریف نمود از قبیل ادواری ،شش ماهه اول ، شش ماهه دوم ، قبل از استخدام ، بازنشسته ، معاینه مجدد و...
11) نوع بیمه :
امکان تعریف نوع بیمه برای هر فرد شاغلین .

ب- بخش ورود اطلاعات پرونده:
  • ورود اطلاعات
  • تشکیل پرونده
  • جستجو
  • حذف پرونده
  • ادیومتری
  • اپتومتری
  • اسپیرومتری
  • آزمایشات
  • کارشناس بهداشت حرفه ای
  • پزشک طب کار و معاینه کننده
  • حوادث
  • آموزش
  • نتایج معاینات
  • شروع بکار
  • روانپزشکی
  • برنامه ریزی

1) تشکیل پرونده :
در این قسمت اطلاعات مربوط به صفحه اول فرم وزارتخانه وارد می شود همراه با اطلاعات پرسنلی - تصویر فرد و توضیحات پرونده. برای سهولت در ورود اطلاعات اکثر قسمتها توسط برنامه بصورت اتوماتیک تکمیل می گردد.
اطلاعات در این قسمت به چند بخش طبقه بندی شده که به راحتی می توان به هر بخش دسترسی پیدا نمود. اطلاعات موجود در این قسمت بصورت کاملا هوشمند تکمیل می گردد و نرم افزار برای سهولت در ورود اطلاعات برخی از قسمتها را خود کامل می نماید . از دیگر امکان این قسمت استفاده از کامل کننده خودکار وابسته به فیلد می باشد.
در این قسمت علاوه بر مشخصات صفحه اول مشخصاتی از قبیل شماره ملی ،شماره بیمه ، شماره موبایل (جهت اطلاع رسانی از طریقsms) و همچنین آدرس فرد را نیز می توانید وارد نمایید.
امکان تعریف و تخصیص کارت بهداشت سلامت به فرد نیز در این قسمت وجود دارد. این کارتها به دو منظور در سیستم استفاده می شوند
الف) برای احراز هویت فرد : بدین منظور که اطلاعات فرد در هر قسمت با مراجعه و زدن کارت بر روی صفحه فعال می گردد و نیاز به جستجو برای پیدا نمودن پرونده شخص نیست.
در استفاده از کیوسکهای اطلاع رسانی نیز شخص با زدن کارت و دادن رمز می تواند خلاصه اطلاعات پرونده خود را مشاهده نماید.
ب) امضای دیجیتالی : از آنجایی که در این سیستم سعی برpaper less کردن پرونده ها شده در برخی از قسمتها که نیاز به گرفتن امضا از پرسنل می باشد مثلا وقتی وسیله حفاظت فردی به شخص تحویل داده می شود و یا آموزشی به فرد داده می شود ، استفاده از این کارت می تواند در حکم امضای شخص در سیستم دیجیتالی باشد.
2) جستجو :
امکان جستجوی پرونده بر حسب شماره پرونده– تاریخ پذیرش– نام– نام خانوادگی– نوع معاینه– نوع استخدام– کد ملی و کارگاه وجود دارد که میتوان به صورت ترکیبی یا تکی استفاده شود همچنین برای جستجو وارد کردن سر حرف کلمات کافی است و نیاز به تایپ کامل کلمه نیست. امکان مشاهده تعداد پرونده های موجود پیدا شده و انتخاب یک پرونده در این قسمت وجود دارد.
با انتخاب یک پرونده و با ورود به قسمتهای مختلف همان پرونده بصورت پیش فرض نمایش داده می شود و در هر قسمت نیاز به جستجوی جداگانه نیست حتی با خروج از برنامه و ورود مجدد آخرین پرونده بصورت پرونده فعال نمایش داده می شود.
3) حذف پرونده :
امکان حذف یک پرونده از برنامه. در این قسمت با رعایت موارد ایمنی و گرفتن چندین تاییدیه از کاربر مجاز امکان حذف یک یا چند پرونده وجود دارد.
4) ادیومتری :
در این قسـمت نتـایج معـاینه گوش وارد می شود بدین صورت که برای هر گوش ، نتیجه معاینه در فرکانسهای مختلف بصورتAC - BC وارد می شود و نرم افزار گراف هر گوش را با توجه به فرکانسهای وارد شده ترسیم می نماید . یکی از امکاناتی که این نرم افزار را از دیگر نرم افزارهای موجود متمایز می کند امکان تفسیر اتوماتیک (NIHL - Good man - ادیومتری) نتایج وارد شده می باشد و نیز با قابلیتی که در این نرم افزار در نظر گرفته شده تشخیص سریع کاهش افت شنوایی ممکن می باشد .
از دیگر امکانات این قسمت امکان چاپ فرم معاینه ادیومتری به همراه گراف برای هر فرد و امکان تکرار آزمایش ادیومتری می باشد.
5) اپتومتری :
در این قسـمت نتـایج معـاینه چشم وارد می شود همانند ادیومتری امکان انتخاب بیماریهای چشم برای کارشناس اپتومتری وجود دارد از دیگر امکانات این قسمت امکان تکرار آزمایش اپتومتری می باشد.
دید با عینک ، دید بدون عینک ، دید رنگی، میدان بینایی ، آرک و ... را میتوان برای هر چشم در این نرم افزار وارد نمود در این نرم افزار امکان گرفتن تست دیدرنگی به صورت هوشمند موجود می باشد .
6) اسپیرومتری :
در این قسمت نتایج مربوط به تست ریه وارد می شود. در این برنامه پارامترهایی که برای تست ریه وارد میشوند توضیح داده شده و امکان تفسیر هوشمند نتایج وارد شده وجود دارد.
امکان مشخص نمودن بیماریهای مربوط به ریه توسط کارشناس نیز وجود دارد.
از دیگر امکانات اضافه کردن تصویر اسپیرومتری در پرونده و امکان تکرار آزمایش می باشد.
امکان اسکن نمودن مستقیم گرافهای اسپیرومتری نیز در این قسمت وجود دارد.
7) آزمایشات :
امکان ورود نتایج آزمایشات مختلف در این قسمت می باشد . در صورتی که برای مقدار آزمایشی غیر نرمال باشد نرم افزار به صورت هوشمند غیر نرمال بودن آن آزمایش را تشخیص داده ، این امر بخاطر آن است که در ورود اطلاعات آزمایشات ، کاربر اطلاعات را بصورت اشتباه وارد ننماید .
امکان تکرار آزمایشات برای افراد در این برنامه امکان پذیر می باشد

8) کارشناس بهداشت حرفه ای :
در این قسمت عوامل زیان آور برای هر فرد همراه با ساعت مواجهه - مقدار مواجهه (در حد مجاز / مجاز /غیرمجاز)– راههای مواجهه– میزان تماس (روزانه / موردی / مکرر) -راههای ورود به بدن– حالت (جامد / مایع– گاز) مشخص می شوند. کارشناس از شغل فعلی و قبلی فرد همراه با نتایج پزشک و نظریه پزشک مطلع می گردد سپس نظریه خود را وارد می نماید.
9)پزشک :
نتایج معاینات بالینی در این قسمت وارد می شوند .
امکان مشاهده خلاصه پرونده شخص در سالهای گذشته (پزشک قادر به مشاهده تمام معاینات و آزمایشات مختلف دوره های قبلی شخص می باشد) - مشاهده قسمتهای مختلف پرونده به صورت نموداری و مقایسه آنها با یکدیگر– امکان تن سنجی شخص– امکان مشاهده ضمایم پرونده از قبیل نمودارهای ادیومتری و برگه های اسکن شده در سیستم– امکان تشخیص بیماری با صرف کمترین زمان و هچنین ارجاع هوشمند بیماریها به پزشک متخصص– چاپ نامه ارجاع به متخصص توسط نرم افزار - ثبت نتیجه ارجاع– امکان اطلاع رسانی فردی با صلاحدید پزشک - امکان دادن نظریه متخصص طب کار و مسئول فنی به صورت جداگانه و ثبت سابقه و در آخر امکان گرفتن پرینت فرم جدید وزارتخانه در نرم افزار از قابلیتهای این قسمت می باشد .
در این قسمت پزشک طب کار و مسئول فنی به صورت جداگانه امکان ثبت پرونده را دارا هستند .
امکان برنامه ریزی معاینات که در آن اهمیت موضوع ، ضمیمه ، وضعیت ( شروع شده– در حال انجام– تمام شده– منتظر انجام بقیه کار– به تعویق افتاده) ، موضوع ، تاریخ سر رسید ، و در صد پیشرفت کار مشخص شده توضیحات بیشتر در قسمت برنامه ریزی داده می شود.
10) ضمایم :
امکان اسکن نمودن برگه های موجود در پرونده از قبیل : نوار قلب ، برگه اسپیرومتری ، تست ورزش و ...
فایلهایی که در برنامه پشتیبانی می شوند بیش از 70 فورمت ویدئویی و
xls – zip – rar – html – pdf – jpg – bmp –gif , avi - wav - doc-
11) حوادث :
امکان ورود و مشاهده حوادث بر اساس فرم وزارت کار برای افراد در این قسمت وجود دارد و حتی بصورت گرافیکی با استفاده از رنگهای مختلف قسمتهای آسیب دیده مشخص میشوند تا در یک نگاه قسمتهای آسیب دیده و نوع آسیب مشخص شود.
در این قسمت وقوع حادثه– شرح وقوع– علت– اقدامات– اعضاء– آسیب– وضعیت شروع بکار - توضیحات پزشک و برنامه ریزی برای کمتر نمودن حادثه مشخص می گردد.
12) آموزش :
در این قسمت آموزشهایی که در هر رابطه به فرد داده میشود ثبت می گردد.
13) نتایج معاینات :
در این قسمت می توان نتایج معاینات از قبیل اینکه ادامه کار برای این شخص بلامانع است و یا بصورت مشروط می تواند به کار ادامه دهد و حالتهای دیگر قابل مشاهده و تغییر است همچنین می توان شغل پیشنهادی فرد و توصیه های لازم را وارد نمود.
14) وضعیت شروع بکار :
در این قسمت اطلاعات مربوط به غیبتهای فرد و شروع بکار مجدد وی همراه با توضیحات کامل– پیگیریهای مجدد و ... وارد می شود.
15) روانپزشکی :
امکان ورود نتایج و گزینه های روانپزشکی در این قسمت وجود دارد.
همچنین امکان گرفتن تستهای مختلف روانشناسی با تفسیر هوشمند در این نرم افزار موجود می باشد.
16) برنامه ریزی:
هر کاربر در برنامه دارای یک جدول زمانبندی می باشد که در آن امکان مشاهده کارها بر حسب اهمیت– وضعیت و موضوع و درصد پیشرفت می باشد همانگونه که در قسمت پزشک ذکر شد.
کاربر می تواند از برنامه خود چاپ بگیرد و اینکه ردیفهایی که علامت می زند را حذف نماید یا حذف کارهایی که انجام شده یا حذف کارهایی که تاریخ آنها گذشته است یا مشاهده برنامه امروز– فردا– هفته جاری– تاریخ خاص.
در نرم افزار کارهای روزانه بصورت یک نوار در حال حرکت برای کاربر نمایش داده می شود.

ج- بخش ایمنی:
1) معرفی اعضاء (حوادث)
در این قسمت امکان معرفی اعضایی که حادثه برای آنها رخ می دهد وجود دارد این گزینه در قسمت گزارشات مورد استفاده قرار می گیرد بدین گونه که می توان حادثه هایی که برای یک عضو رخ داده را گزارش گیری کرد.
اکثر اعضای بدن در برنامه بصورت پیش فرض تعریف شده اند.
2) نوع آسیب
نوع آسیب وارد شده بر اعضا در این قسمت مشخص میگردد و در قسمت گزارشات بر حسب نوع آسیبهای وارد شده امکان گزارش گیری وجود دارد.
3) اقدامات
در این قسمت اقدامات انجام شده برای حادثه دیده تعریف می گردد که در قسمت گزارشات امکان گزارش گیری بر حسب اقدامات انجام شده وجود دارد.
4) وضعیت شروع بکار
وضعیتهای شروع بکار شخص حادثه دیده در این قسمت قابل تعریف است.
5) علت حادثه
علتهای بروز حادثه در این قسمت قابل تعریف می باشد.

6) وسایل حفاظت
در این قسمت می توان وسایل حفاظت را تعریف و در تاریخ خاصی به افراد تحویل داد . این قسمت در صورت استفاده از دستگاه امضای دیجیتالی نیاز به گرفتن امضا و تکمیل فرمهای کاغذی نیست.



اطلاعات تکمیلی
· برنامه ریزی معاینات
· پیام رسان
در این قسمتها امکان استفاده از دستگاههای کارتخوان و دستگاههای
امضـای دیجیتـالی وجـود دارد و با این امکان می توان یک پرونده را
را بصورت کامل ذخیره نمود و دیگر هیچ نیازی به پرونده های کاغذی نیست.

گزارشات
کاربر از تمام قسمتهای مختلف برنامه گزارش مورد نظر خود را انتخاب می نماید و می تواند بر حسب تمام پارامترهایی که در نرم افزار وجود دارد و تعریف شده است برای گزارش شرط انتخاب نمایید.
یکی از بزرگترین قابلیتهای برنامه ، ساخت گزارشات بوسیله کاربر است بدین معنا که پیچیده ترین گزارشات به صورت ترکیبی و تلفیقی توسط کاربر در برنامه به سهولت قابل تعریف است و می توان گزارش مورد نظر را در مورد تک تک پارامترهای موجود مشروط کرد.
از دیگر امکان برنامه امکان ارسال نتایج آماری و تهیه نمودارهای متنوع در نرم افزار اکسل وSPSS می باشد . این برنامه قادر به تهیه انواع نمودارهای آماری از قسمتهای مختلف همراه با گروه بندیهای مختلف برای آمارهای مختلفمی باشد.
امکان طراحی گزارشات ، تنوع گزارشات ، ویرایش لیستهای گزارش و تهیه گزارش جدید.
امکان گرفتن گزارش در گزارش.
از طرف دیگر امکان طراحی گزارشهای ویژه توسط شرکت برای شما وجود دارد.
استفاده از گزارش در گزارش با شرطهایand /or , …
امکان اضافه کردن گزارشات توسط کاربر.
 
سخت افزار مورد نیاز برای نرم افزار


tebekar